Kvälls shopping

När jag åkte ner till stan förut för att möta min kära pojkvän (som inte har någon mobil) hade han åkte hem för att möta mig fick jag reda på av hans jobbar kompis. Så störande att inte kunna få tag på varann, då Viktors mobil blivit stulen. När vi tillslut fick tag på varandra (genom skype, haha) kom han ner till stan och vi gick till ett köpcentrum som är öppet till 22.00. Det blev lite shopping på den lilla tiden, med tanke på att vi tillbringade den mesta tiden i en telefonbutik, för att jag inte kunde bestämma vilken telefon jag ville ha, så jag fick gå hem utan. Ska tänka några dagar sen vet jag nog vilken jag vill ha! Viktor därimot gick hem med en super fin ny mobil! Blev lite kläder också, byxor och tröja till Viktor och en super fin kjol och en spets tröja till mig.

Nu ska vi äta kyckling och kolla prisonbreak innan sängen kallar!



Den perfekta mobilen för Viktor, himla fin tycker jag=)


Har hittat världens snyggaste jacka som jag måste ha, jag ska köpa den på onsdag=)=) weeiii!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0