Back in Oslo

Ja, då va man till baka i Oslo, tillbaks till verkligheten. I fredags tidigt på morgonen åkte jag hem till Sverige, pga av en anledning, nämnligen att min bästa vän Linda hade 20 års fest. Det roligaste av allt var att hon trodde att jag inte kunde komma, jag sa att jag var tvungen att jobba hela helgen.. haha! Men ikke,  jag fick ledigt och bestämde mig för att överraska. Och jag kan bara samanfatta allt med ett ord, Lyckat. Hon blev så överraskad och vi hade riktigt kul=)
Jag hann även med ett besök hos frisören, ett läkarbesök, en shopping tur på ikea, en hel dag på stan, en kräftskiva, liten roadtrip, bakismys med McD mat hos Nathalie, lååångt balkong snack med Pauline, blev stannad av polisen och fick blåsa ( det gick bra=) och mitt första besök på systembolaget och lite till.

Första gången jag va hemma nu på ca 3 månader. Under den tiden hade familjen där hemma hunnit tömma mitt Stoora rum (väldigt eftertraktat av mina syskon)  Så när jag är hemma på besök har jag ett inte riktigt lika stort rum längre och inte lika personligt, men det va riktigt mysigt!! Men det gör inget, har inga planer på att flytta hem igen direkt.. men jag måste erkänna att det va lite sorgligt när mamma berättade att jag hade fått nytt rum!! hahah, nej nu blev det löjligt, hahah.

Det va så roligt att träffa alla tjejer från Australien, har saknat er!!!



Emma, Josephine, Madde, Linda, Elin, Josse och Jag hemma hos Linda





Blev så glad precis, satt hemma och deppade i soffan så ringer mobilen, och det är ingen mindre än Linnéa!!!!
Blev så glad när jag fick prata med dig gumman, åh vad jag saknar dig..

Har inte träffat min äkskade vän på över ett år nu. Jag åkte till Australien 9 agusti 07, när jag kom hem i februari 08 hade hon precis åkt till USA och kommer hem i ferbuari 09. Hur överlever man?????
Du är saknad ska du veta...


Idag ä det fredag och jag har inte gjort nåt vettigt på hela dagen, jag börjar jobba 8 ikväll och slutar kl 4 i natt. Om jag har tur är jag hemma innan 5. Upp och jobba kl 12 på lördag, men på kvällen väntas det modevisning och FEST, med Jonna, vi kommer ha såå kul, sista dagen på Oslo fashion week.
Längtar också tills på söndag kväll, efter jobbet ska jag ut och äta och gå på bio med min älskling, äntligen lite tid för oss själva, har varit på tok för mycket jobb det senaste.


Nu ska jag städa lite...

Ha en trevlig helg allihopa!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Linnea

Alskling jag kan inte beskriva hur underbart de va att fa prata med dig idag!! Saknar dig JATTE mycke.... Alskar dig min basta van<3

2008-08-15 @ 21:28:09
URL: http://linneahanssons.blogg.se/
Postat av: jonjon

Kan du inte blogga lite oftare..=)

2008-08-19 @ 09:47:29
URL: http://metrobloggen.se/jonjon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0