Me Like Thai!!!!!!

Efter nagra dagar i Bangkok, sa trottnade vi lite och ville ligga pa stranden istallet, (Ibangkok finns inga strander, bara shopping) Eftersom vi ska shoppa dagarna innan flyget gar hem igen sa ville vi bara vidare! Planerna va att aka till Bali, men vi borjade med Thailnad och hoppas pa att vi hinner med nan vecka pa bali i slutet!

Vi bokade in oss pa en tio timmars natt buss till Koh Samui, ingen rolig och bekvam resa, men vi overlevde!
Jag, Viktor och massa backpackers, men vi trivs som fisken i vattnet i vara suitcases, haha
Pa Koh Samui hyrde vi scoter och akte runt och hittade langa vita strander som vi hade helt for oss sjalva, sa underbart!!

Just nu befinner jag mig i Phuket. Har varit har sen igar, och det ar helt fantastiskt. jag hoppas att vi ska aka till Phi phi island och Krabi ocksa innan det bar av till Bali!!

Snacka om att det ar billiga priser i detta land, speciellt i Bangkok. Harom dagen fick vi supergod lunch for tva med dricka for 24 kr!

Inte sa bra pa att uppdatera vad som hander har i Thai, men vem vill sitta vid datorn nar man kan ligga pa en paradis strand och schteka i 35 C, haha!


Nu blir det duschen, sen en drink innan vi drar ner pa stan och ater middag!

Hoppas ni har det bra i snon dar hemma....haha!


Pussar i massor fran underbara Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0