Bye bye Thailand

Om nagra timma lamnar vi Bangkok for att flyga hem till Sverige, stockholm! Hort att det ar fint vader dar hemma, sa det ar jag glad for, ska aven bli kul att aka hem till Viktor, annars vill jag verkligen inte aka hem!!!
Vi har haft det helt underbart pa denna resan!

Imorse kom vi pa att det va dag vi ska aka hem, vi var helt bombsakra pa att det va imorgon kvall, men det va ikvall. Det va en stor slumt att vi kom pa det, vi hade planerat in allt vi skulle gora tills imorgon kvall, men istallet blev det helt plotsligt valdigt stressigt!!!

Sa nu maste jag dra, ska hinna ner pa stan en svang!

Ikvall far jag traffa Linda, vi ar pa samma flyg hem fran Bangkok!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ses snart!

Puss


Kommentarer
Postat av: Linnéa

hAR precis varit och träffat linda :)...Hoppas att du och Viktor haft en underbar resa. Ring när du är i Sverige. Puuuuuuuuussssssss

2008-04-23 @ 15:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0