Back in Thailand

Japp, da var vi tillbaka i Thailand. Efter en natt i Kuala Lumpur tog vi buss till Krabi i Thailand. Stannade dare i ca 3 dagar. Forsta dagen akte vi pa en bat tur ut pa massa oar, saa himla fint, helt underbart. Vi snorklade, solade och badade mm!

Dag nr tva tankte vi att vi skulle hyra moppe. Robin hyrde en och jag och viktor en tillsammans. Nar vi akt ca 5 min och Robin har taten kor han lite for fort i en kurva med massa grus och sand och ramlar ganska rejalt, strax efter kommer jag och Viktor, har vet jag inte riktigt vad som hander, men for att inte kora in i robin ramlar jag och Viktor ocksa. Robin slog sig rejalt, battre gick det for mig och Viktor. Resan slutade iaf pa sjukhus och med pencellin for Viktor och Robin. Det kunde verkligen gatt varre. robin klarade sig enda med "bara" stora skrubbsar.

Nu befinner vi oss iaf i Bangkok. Nu ska vi ut pa stan, leta pa stallet dar Tiesto spelar pa fredag och kopa biljetter!

Ha det bra!


Puss em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0