Riverfestival

Förra veckan va det riverfestival i Brisbane, med massor fyverkerier och jätte mycket människor, och party glada ungdomar=)
Jag, Linda, Emma och Sandra åkte in till SoutBank där det va sjukt varmt, vi lunchade och det blev en glass på Cold rock, mums. Sedan åkte jag hem för att en timme senare åka tillbaka till SoutBank för att äta middag och förfesta med Viktor, Robban, Alf och Johanna!
Sedan gick vi vidare till Victory's, där det va sjukt mycket människor, så vi gick vidare till Cesars, en stor RnB och Hip hop klubb här i Brisbane. Det var sjukt kul och det blev en lyckad kväll=)

Nu ska jag snart somna till min nya älsklings låt!
God Natt, Pusss


image2

Jag, Linda och Emma i SoutBank på Riverfestival


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0