Helgen

Nu är det ny vecka med nya möjligheter!!

Det blev inget Surfers i helgen, pga av att vi ville vara hemma och fira Elins födelsedag i lördags..
På dagen hade vi picknick i Sout Bank med jordgubbar, vindruvor och vin.

Sedan åkte vi hem och resten av gänget hade bbq, som Jag Johanna och Viktor missade, är ju som sagt inte känd för att vara snabbast i världen på att göra mig iordning, så jag va färdig ungefär när dom andra ätit färdigt, haha!
Sedan åkte vi till ett förfestar ställe, där jag hade riktigt tråkigt faktist, vi stannade inte så länge utan gick i stället till Victory's. Sjukt bra drag=)



image12

Jag och Johanna på picknick..

image13

Emelie och Viktor

image14
Jag och Johanna


Jag hade tänkt att gå upp tidigt på söndagen och sola, men det va lite mulet, så vi satte på en film istället, nyckeln till frihet, sjukt bra film!

Sedan gick vi och spelade fotboll, det va riktigt roligt=)
Det blev en seg kväll med utterligare några idol avsnitt och sedan en beck film..

image15
BRISBANE


Funderar på att gå ner och träna nu, ska nog ta tag i mig själv och göra det!

Saknar er där hemma!!

Cheers Mate..

puss


Kommentarer
Postat av: jonna

Hihi.. har du också skaffat dig blogg. Vad kul!!! Nu kan vi läsa varandras =) Är det din lägenhet på bilden där du och din kompism är med???
Pusspuss

2007-09-24 @ 17:14:43
URL: http://jonnalauhage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0