Hej=)

Idag efter skolan gick jag och åt sushi sedan åkte jag hem med dom nya tjejerna på Genisis.
Solade ryggen lite när jag kom hem ( har endast solat magen än så länge, haha) sedan vart jag så trött så jag somnade i nån timma.

Nu har vi precis ätit nudlar och ska snar sätta på en film, sedan blir det läggdags tidigt!

Igår köpte jag en ur snygg klänning, ska snart lägga upp en bild=)=)=)

Pratade precis med Lolly på msn, min kompis från Onsala, dom kommer till Australien om en vecka, kommer antagligen inte träffa dom det första jag gör för dom kommer till Sydney, men senare kanske jag ska resa runt lite med dem och leva som en backpacker, humm vi lär märka om det är min grej.. haha

Jag ska nog ringa hem nu, saknar mammas röst...


ett kort till från helgen=)

image16
Jag på picknick i SoutBank


Ha en underbar dag..

Jag saknar Linnéa och Pauline, älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0