Födelsedags fest

I lördags firade vi Amir, en kille som bor på Genisis, som fyllde 21 år. Det va jätte fint väder hela dagen så vi hade lite poolparty med paraplydrinkar samtidigt som vi blåste upp balonger, pyntade och gjorde fint, medans ett annat gäng handlade present, partyhattar och ingredienser till tårtan som sedan skulle bakas.


image7

image6
Massor med ballonger..



Det blev en riktigt lyckad förfest, och sedan bar det av till The Valley. I helgen var det The Valley Fiesta, så det var grymt mycket folk ute. Vi gick till ett ställe som heter The Family, men efter nåra timmar tog vi taxi till Friday's där Robban, Eddie, Karl och Christoffer va. Jag hade grymt kul=)



image4

Inne på The Family


Söndagen blev en lugn dag, upp ganska tidigt och ner till poolen och jobba lite på brännan, sedan gick vi och handlade mat jag, Viktor, Linda, Sandra och Emma.
Vi hörde att Idol hade börjat i Sverige, så vi kunde ju inte låta bli att ladda hem några avsnitt. När vi kollat på Göteborg och Stockholms avsnitten så gick vi ner till poolen och hade bbq. Sjukt god mat gjorde jag och Viktor, Kyckling och massa god sallad.
Sedan kollade vi på en film som jag självklart somnade till, haha, as usual...

image8

BBQ på Genisis, grymt gott=)


Nu ska jag städ lite här, Ha det bra där hemma=)

Pusss..

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0