Australien

Hej!

Idag är jag inte i skolan för att jag har fått halsfluss, inte så kul!!

Helgen har varit ok förutom att jag blev sjuk då..
I fredags började förfesten bra här på Genesis men slutade med drama på hög nivå och ingen utgång...
Lördagen blev en slappar dag, det va jätte fint väder så vi åkte in till Botanic Garden och lunchade.

Nästa helg blir det nog en sväng till Surfers paradise, det blir nog ganska så nice, haha

Det är riktigt skönt att ha fått ett helt eget rum och allt nu, det har ju som sagt varit lite stul med mitt boende, och det första jag fick va ju inte direkt på topp. Här finns allt man behöver, pool och gym, mm.

Nu ska jag hoppa in i dushen och vänta på att dom andra kommer hem från skolan så blir det nog sushi till lunch sen=) mums!!

Ha det fint, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0