Äntligen Fredag

Så va det äntligen fredag igen. Veckan har gått oerhört snabbt tycker jag, skönt det.
I Onsdags efter skolan blev det en sväng på stan, en ganska lång sväng, haha..
Köpte mig ett par ur läckra skor;) Sedan blev det en kaffe på starbucks, där en duva flög en mm nära mitt huvud så jag skrek och drog hela starbucks uppmärksamhet till oss, haha
På vägen hem tappade Viktor sin mobil, Klantas säger jag bara!!

image9

Jag på Starbucks


image10

ååå vad jag älskar Brisbane..

Igår va det var det den berömda BBQ som vi har varje torsdag, det va jätte kul, men ingen utgång denna torsdag, det tackar vi för idag, dagen efter, hahaha


Idag va den 5:e veckan avklarad i skolan. Tiden bara flyger iväg..
Idag var det ca 35 st som hade graduation på min skola, så himla tråkigt när man har lärt känna folk bra så åker dem hem sen..=(
Har precis kommit upp från poolen där jag legat ett tag och bättrat på brännan.
Ikväll blir det en lugn kväll med film skulle jag tippa på, för imorgon bär det av till Surfers Paradise.. weeii
Vi ska åka jätte tidigt så vi hinner med en heldag på stranden och sedan utgång, och hem igen på söndag=)

image11
Mutsumi och Mikaro, Sista dagen på LSI, back to Japan, i'm gonna miss you guys..

Idag har det kommit 3 tjejer från Sverige till Genisis, en som jag känner, Madde från Onsala, Japp världen är bra liten...
Har inte träffat henne än så nu ska jag ta mig en sväng och leta upp dem.

Pratade precis med pappa, blev så glad när han ringde, skönt att höra att alla mår bra!
Saknar er ganska mycket idag...

Ha det bäst!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0