Vill bara sova

Hej!!
Kl är nu halv ett på kvällen, jag ska upp kl halv sju imorgon för ytterligare en dag i skolan.
Jag är verkligen trött, men kan inte sova. Väggarna i lägenheten är inte direkt tjocka, ( ihåliga och 2 cm tjocka ungefär)  jag hör precis vad dom i rummet brevid pratar om, och där inne är det ett herrans liv.. Sedan har vi någon som spelar fotboll på altanen, och killarna som sitter och spelar skjut spel mot varandra i vardagsrummet, och alla vet ju hur det låter... massa skjut ljud och skrik, Sedan har vi Viktor som spelar techno musik på det också.. + en telefon som ringer med hemsk signal..
Kan det bli mer Psykande. nope..

Nä, måste sova, jag får leta upp öron proppar eller nåt..
God Natt
Puss puss/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0