Surfers Paradise

Hej..

Idag ar det onsdag och jag sitter i skolan och har rast.
I helgen akte jag, Johanna, Viktor och Alf till Surfers Paradise. Riktigt fint va det i Surfers, kilometer langa strander presis vid stan. Johannas bror har lagenhet dar som vi bodde i.
Forsta kvallen at vi middag pa Hard Rock cafe sedan blev det utgang. Dag 2 blev det heldag pa stranden, med surfing mm, sedan barrunda pa fem olika barer, (4st for mig, pga att en jalva vakt inte godkande mitt svenska korkort...arg!!)
Pa sondagen tillbringade vi nagra timmar pa stranden for att sedan bege oss hem igen.
Det va riktigt trakigt att komma tillbaka till Genisis..

No, back to class

Lagger ut bilder fran helgen nar jag kommer hem..!

Hej sa lange=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0