Hey Guys

Nu va det ett tag sen jag skrev, anledningen är för att min helt nya laptop har gått sönder, man blir ju såå irriterad... Den ska snart lämnas in på lagning.

Förra helgen va vi i Surfers Paradise igen. Det var Indy festival över helgen, på söndagen va det Indy final. ( Formel1, för dom som inte vet)
Inget som intresserar min så jätte mycket, men det va grymt kul, det va ett grymt tryck, dygnet runt. Kändes som man hade kommit till Magaluf ungefär, haha! Grymt mycket party sugna människor. En kväll gick vi till ett ställe som heter Melbas, riktigt bra, kul hade vi Johanna;) haha!

För nån vecka sen landade Nicole Richie och Joel Madden i Sydney, sedan åkte dom vidare till Brisbane,men när vi va i surfers fick vi reda på att Good Charlotte skulle ha konsert där. Vi bestämde oss snabbt för att gå, och det va Grymt!!!
Dagen efter låg man då på samma beach som en preggo Nicole och hennes Joel.. Dessverre såg jag henne aldrig, men min kompis gjorde, haha!
Hon skulle tydligen ha sett väldigt vanlig ut i en gul klänning och självklart stora brillor och såg inte speciellt trevlig ut.. Det gjorde mig besviken =(


image41
Förfest innan utgång på The Met här i Brissy

I

dag är det torsdag och veckan här gått väldigt snabbt, har inte gjort något noter bart. Idag har resten av gänget lämnat in nån stor uppgift i skolan, så dom ska ut och fira, men idag blir det inget festande för mig.. ska laga lite mat och bara ta det lungt. Måste vara pigg till imorgon då jag och Linda ska iväg på våran tripp till Byron Bay (alla andra ska på Justin, I'm so envious). Vi har bokat ett hotell centralt, och det ska bli så nice med hotell frukost mm =) Det bär av imorgon efter skolan, så väskan är redan packad och klar. Det är det jag har gjort idag ungefär packat, städat och tvättat hur mycket kläder som helst. Nu ska vi gå till Coles och handla mat..

and, only two weeks left in school, weeii

Cheers mate!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0