Bilder från Surfers Paradise

Hej..

Kom precis hem från skolan, det blir en snabb lunch och duch för att sedan skynda tillbaka till stan.
Hem till Dominic först sedan vidare till BBQ, sedan utgång!!

Igår åt vi middag på Beach house, sedan vidare till en student fest på Martin College, ganska lungt men riktigt lyckad kväll.

På lördag kl 7am bär det av till Moreton surf safari över helgen... Där ska vi ta surf kurs, sand surfa på sand dynor och snorkla.. grymt kul ska det bli=)


Nu lite bilder från förra helgen... Surfers Paradise är precis vad det heter, ett paradis...


image18

Jag på stranden


image17

På väg till stranden

image19

Jag och Johanna

image20

Wonderful....

image21

Kilometer långa stränder...

image27

Världens högsta bostads hus.. coolt..


Och lite från kvällarna...




image22

Jag och sötnosen på Cheerleader

image23

Viktor, Wictor, Alf och Johanna

image24

Niclas, Jag och Johannas bror Wictor

image26

Haha, en ganska rolig bild...

image25

Me..



Förövrigt, kvällens mest sagda replik:

Let's get lost tonight, You can be my black Kate Moss tonight..


Nej, nu är det tempo som gäller..

Måste bara säga..
Saknar mamma, pappa, Anna och Elin väldigt mycket..
Linnéa jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig så länge..
Pauline jag längtar såå tills vi ses, tur vi har varann..
Nellie, Grattis på födelsedagen på lördag=)
Ulf, Ha det så jätte kul i Kapstaden, ta det lungt, en farlig stad..


See Ya

Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt du verkar ha det :) jätte kul att läsa din blogg också ! Vi ska kanske åka till australien i Januari,men man får se...

2007-10-04 @ 08:30:17
URL: http://livefromkl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0