Tja!!

Då va det redan torsdag, dagarna bara springeer i väg..  I veckan har jag då försökt lämna in min söndriga dator, som butiken inte ville ta imot, jag dör om jag måste skicka hem den för att få den lagad, det kommer ta 7 år. Jag har även fått min väska lagad, där axelbandel höll på att gå av. =) Det har även blivit några promenader, en lite springtur och lite annan träning. Igår va vi på en stor outlet, som jag inte tyckte va så bra. Betyg 4 av 10.  Jag är ju bara så duktig som har fått gjort allt detta, =) haha!!

Igår va det förövrigt Halloween? någon som firade???

En sak jag skulle säga också.. jag har ju då fått höra av experten Johanna att Indy INTE är samma sak som Formel 1, men något liknande, skulle bara säga det.


Bara en vecka och en dag kvar i skolan...

Ha det kalas, puss


Kommentarer
Postat av: experten Johanna

japp, experten har talat..ha ha..=)..attans att ni lusrade mig till utgång ikväll, men det blir nog kul..puss=)

2007-11-02 @ 11:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0