Hola!

I dag är det onsdag och gänget har varit lediga=) det tyckte jag va kul, haha

Igår gick jag, Viktor, Elin och Naida en sväng till ett ställe som heter Down Under, stans största backpacker ställe, ganska risigt men också typ det enda stället med drag som är öppet på en tisdag, riktigt trevligt  hade vi med lekar och grejer..

I söndags åkte jag och ett gäng svenskar och en tysk på road trip, först åkte vi till en stad som heter Nimbin, en stad som fastnade i utvecklingen på 70-talet. Så det va som att åka tillbaks i tiden. Massor med hippies.. skumt tycker jag. Sedan åkte vi vidare till Byron Bay där vi låg på stranden i några timmar. Sedan åkte vi till en stor fyr och tittade på solnedgången.. såå fint..

Nu är klockan läggdags, om inte mer, den är halv 2..

Natti natti
/ Em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0