dåligt väder idag...

Det har varit lite mulet och småkallt idag, fast det av ganska skönt för det är så sjukt varmt annars, en ganska seg dag har det varit.. Igår därimot var det en väldigt mysig dag=)=)=)

I helgen blev det utgång på The MET och på söndgen firade vi vårat födelsedags barn Emma som blev 21 år.

Det är tisdag idag och bara 3 dagar kvar i skolan, det ska faktiskt bli ganska tråkigt..
Det är inte så långt kvar till jul nu, men någon jul känsla undrar jag om man kommer att få i den här värmen, det skulle vara från allt jul pynt isåfall.. Köpcentrummen är pyntade sen 3-4 veckor tillbaka, till och med långt innan halloween,  haha!

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck- dom tomma stegen.. Den får mig att tänka på min underbara lillasyster Anna, som jag saknar otroligt mycket. Love you, och alla andra i familjen såklart=)

Börjar fundera på om man kanske skulle laga lite mat.. humm, fast det ekar i kylen just nu, så vi får se vad det blir till middag idag som är det dagliga problemet här.. sen ska jag försöka träna=)



En populär Aussie åt..




Ha det kalas där hemma..

Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0