Having one of those days.

Har en sån seg dag, den känns helt meningslös, som om den inte borde existera alls. Tisdag, tråkigaste dagen på veckan! Jag känner en inre stress och har massor att göra, och jag har tagit på mig liite för mycket jobb den här veckan, men, sån är jag. Ska jobba 13 dagar i rad och idag kommer jag att jobba säkert 15 timmar. Som jag valt helt själv! Jag känner mig stressad, nervös, förväntansfull, jag längtar, samtidigt som jag vill skrika Stanna tiden. Ni vet när man bara känner massa men vet inte riktigt vad och varför. Uch jag hatar det, jag hatar att känna föör mycket, jag känner alltid väldigt mycket, vad jag än känner. Blir jag ledsen blir jag jätteledsen, glad blir jag superglad etc. Jag vill bara att dagen ska ta slut och jag längtar tills jag somnar bredvid min kärlek ikväll!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 !!!

2012-11-14 @ 00:52:15
URL: http://Sandriie.blogg.se
Postat av: Anna

Guuuummmss!! Vet hur det känns... Så mycket skit att tänka på nu. Bara att vi har olika grejer! Men det löser sig!!! <3<3<3

2012-11-14 @ 14:07:57
URL: http://freeandperfect.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0