Helgen i bilder.

Jag har haft min mammpå besök tors-mån. Vi har haft det såå mysigt. I torsdags promenerade jag, mamma och Viktor bort till Långbro värdshus där vi åt en god tvårätters middag och drack gott vin. Sedan har vi gått på stan, shoppat, haft luncher i solen, druckit rosé i solen, ätit räckmacka på Melanders uteservering, kollar Eurovision, promenerat runt drottningholm, ätit glass, druckit drinkar i kvällssolen på Pontus by the sea, ätit hemmagjord tapas, firat morsdag och bara haft det helt underbart.

Igår grillade vi hos Malin och Alex, mycket gott. Heder åt kockarna! I dag har jag ont i huvudet, vädret har blivit kallare (tack gud för att solen iaf är kvar) och jag har lite för mycket jobb framför mig den här veckanän va mitt huvud egentligen orkar med. Ne, nu ska ag dra mig hemmåt, blir en städning på balkongen om jag hinner (renoveringen av vårt hus är äntligen klar och alla byggställningarna är borta, hurreeyy) Så i veckan blir det fram med utemöblerna och plantering av blommor=)

Run.

Jag har börjat springa ganska mycket, eller mer regelbundet iaf. För mig är det viktigt att springa på bra ställen, det får gärna vara fina miljöer eller där det rör sig mycket folk, gärna andra som tränar. Jag har hittat den perfekta rundan på Kungsholmen, underbart. Bra musik och snygga träningskläder också så blir det såå mycket roligare!!

Dop.

Lilous dop var så fint. Dom var så fina där framme i kyrkan, Malin, Alex och Lilou, sen döptes även Malins syster Mikaela och hennes kille deras son Simon. Allt var så fint=) Efter dopet i Johanneskyrkan (sjukt vacker kyrka) var det mingel med bubbel, mat, tårta, kaffe och lite senare på kvällen, vin och öl på ett galleri på Södermalm. En helt fantastiskt vacker dag och det var jätte varmt. Tack för ett fint dop och en jättetrevlig dag/kväll.

Finaste lilla familjen, Malin, Alex och Lilou.

Sandra, Alexandra, Annelie, Malin och Jag.

Simon och Lilou var på bild på tårtorna=)

En varm dag i NY.

Just nu är det mycket jobb och mycket träning. Har sprungit och kört övningar i Rålis både mån och tis, idag blir det promenad och gym om jag pallar för i gårkväll fick jag någon slags lättare migrän som fortfarande sitter i. Hoppas den inte stannar i allt för många dagar. Tänker tillbaka på New York, det var verkligen en underbar resa med min älskling! Den här dagen var så mysig, vi gick långt, shoppade lite, åt god mat och drack rött på världens mysigaste lilla hak i west village på kvällen.
Bekväma skor är ett måste i NYC. Vi gick nog många mil sammanlag..

På monarna var det lite småkallt, men den här dagen blev så sjukt varm. Alldeles för varmt klädd på bilden. Minst 25C.
Jackan och tröjan åkte snart av=) En detaljbild på mitt nya armband från Armani exchange. Like alot=)
Viktor i reflexjackan =)
Coola byggnader och många taxibilar, här Trump tower!
Vi hittade en grym takterass på 230 Fifth med utsikt över Empire state building.
Där fanns palmer även i storstaden;)
På kvällen innan butikerna stängde blev det lite härlig spontanshopping. Sedan hade vi världens mysigaste kväll=)

Lördagen.

Lite bilder från vår lördag i Köping. Jag, Viktor, Anna, Krille och Micke käkade en god lunch med bubbel, efterrätt, vin, öl och cognac, ja, allt möjligt dracks det. Till och med en pepsimax för min del=) Mycket, mycket trevligt. Efter lunchen väntades ett trevligt releasemingel och sedan mer fest på kvällen. Det bästa under kvällen var absolut killen som spelade livesaxofon till housemusiken Viktor spelade, grymt! Tack för en kanonhelg som avslutades på bästa sättet, med middag ute hos svärisarna. Alltid lika seg att åka tillbaka till Sthlm efter en kul helg, speciellt bilresan på 1,5 h... buu!

image description
Älskar att matcha min nya glitterclutch till något vardagligt, tex sneakers. Nästa gång blir det nog till min armyjacka, me like=)

Anna var i sitt esse, lovely=)

Jättegod mat, rödingfilé med skaldjursrisotto.

image description
 Och så en smarrig dessert.

Golden.

Jeans Was | Skor Topshop (köpte i NY) | T-shirt Filippa K | Jacka Muubaa | Keps H&M | Väska H&M | Rayban
Vilken dag vi hade i Stockholm idag, dom sa regn på väderrapporten men det blev strålande sol och 20C. Nu är vi i Köping för Viktor kör klubb både fredag och lördag här. Anna och Kristoffer kom precis också, jag behövde en liten dos av familjen kände jag, härligt=) Ne, nu ska vi göra ett ryck här. Ikväll har klubben även samarbete med sängföretaget In bed Sweden så hela lokalen ska inredas med lyxiga sängar! Ciao.

Gå, gå, gå och massa shopping.

Lite halvkasst, mulet väder var det den här dagen i New York. Perfekt att traska över till Brooklyn och perfekt väder för shopping=)

En liten outfitbild så där på Brooklyn bridge. Jacka Muubaa, Tröja Who are you(köpt i NY), Klänning H&M, Sjal Zara, Converse.

Viktor tror han är djungel george, haha!

I'm in Brooklyn bitch!!

Den här dagen gick vi tills vi trodde att våra fötter skulle börja blöda. Här är vi i Central Park, där kryllade det av ekorrar. Kolla bakom mig, där hoppar en=) hihi!

Viktor va helt lyrisk och skulle fota alla djur=) En kom så nära att den hoppade upp med framtassarna mot hans påse när han satt på huk.. sött! Viktor är svin nöjd och vill klappa och jag är nojig och skriker, rör den inte, den kan ha rabies, hahaha

Det fanns massa fina blommor.

Viktor har ju världens coolaste jacka från Nike. Den är egentligen mörkgrå, men hela jackan är i reflex så när man fotar honom med blixt så blir den helt reflexsilvrig på bilden, as ball=)

Här är vi nådigt trötta, men väldigt nöjda över all vår shopping längs Madison ave.

Mot Mariott hotel och snurrande baren på högsta våningen med grym utsikt för en go jäkla drink!!!

När vi precis va framme och jag trodde att jag inte pallade att stå upp i en minut till så går vi förbi en stor butik som baaara sålde kepsar. Där skulle vi självklart in och Viktor designade sin egen keps. Här sys bokstäverna på. Blev superfint!

Lack.

Lila och ljus aprikos är ju bara såå fint på naglarna i vår! Dessa tre lack fick följa med hem från New York. Från Essie och Chanel.

Bryssel.

På vägen till New York mellanlandade vi i Bryssel där vi var i nästan ett dygn. Där bodde vi på ett jättefint hotell nära flygplatsen. När vi kom fram till hotellet så tog vi en drink i hotellbaren medans vi väntade på rummet, sedan kastade vi in väskorna på rummet och åkte ut på stan. Vi strosade omkring och råkade hamna i turistiga gamla stan, vilket vi inte gillade så mycket! Vi åkte vidare till ett lite finare område, kollade lite i butiker och sedan åt vi en sviin god middag på en uteservering. Efter det blev det en jordgubbsdrink på en bar sedan gick vi vidare till crystal hotell bar. Ett grymt ställe verkligen med en ännu bättre innergård, cigarrum och drinkar i världsklass!

En dag i NYC.

Här är lite bilder från vår sista heldag i NYC. Den ägnade vi åt stros i våra favoritområden, semesterlyx, god mat och vin i solen. Wonderful

Det blev många dagens outfitbilder i NYC, more to come =)

Jacka Muubaa, T-shirt Department 5, Byxor Zara, Skärp och brillor Lindex, Väska Michael Kors, Skor Bianco, Halsband Weekday.

På dagen satt vi på Soho House rooftop och åt goda ostar, skinka och drack rosé i solen.

Där fanns det en pool=)

Bleecker st, en grym gata i West Village med fina butiker och mysiga restauranger.

Vi gick in på en salong och fick fotmassage, nackmassage, pedikyr och manikyr.

Utsikten över till Brooklyn längs Westside highway på Manhattan i eftermiddagssolen.

Utsikten från vårt hotells rooftop, Ground Zero.

Utsikten på andra sidan rooftopen på hotellet. Min snygging!!!

På kvällen käkade vi en sen middag utomhus på Dos Caminos i Meetpacking district, sen gick vi till ett ställe med lite mer drag och tog en drink. Härlig sista dag!!

From Manhattan to Brooklyn.

Imorse var det lite tråkigt väder. Efter frukosten så traskade vi mot Brooklyn bridge, gick hela vägen över och sedan gick vi runt lite i Brooklyn. Sen åkte vi tillbaka till Manhattan och drog en rejäl shoppingrunda, vi har även strosat runt i Central park och Upper east side. Åhhh jag fick med mig massor av fint hem idag:-) Är såå glad! Nu har jag vilat mina onda fötter och axlar på sängen i fem min. Vi kom precis hem från den snurrande baren vid Time square! Ikväll blir det middag på något jazzställe och sedan kanske en drink på Baltazar i West village!

Gårkvällens.

I gårkväll såg jag ut såhär. Det blev massa shopping, och sedan middag i West Village, äääälskar det området! Sedan tog vi en drink på Gansevoorts rooftop och sedan en till på Boom boom Room i Meetpacking district. Lovely!

Gårkvällens outfit.

I gårkväll var vi supertrötta efter en lång dag, så vi vilade lite på rummet sen blev det en väldigt sen middag på the Standard hotel. Superfint ställe med stor uteservering en restaurang inne och så nattklubben Boom Boom Room på översta våningen med superfin utsikt över Brooklyn.

NYC.

Vi är äntligen i NYC. Vi kom igår på förmiddagen. Vi slängde in våra väskor på vårt hotell, World Center Hotel, sen drog vi ut på stan direkt för shopping. Fick med oss en hel del fint hem:-) I dag har vi gjort typ hela Downtown och Midtown med buss och en hel del till fots! Sett alla dom största sevärdheterna som Frihetsgudinnan, Empire state building, Time square, Cenrtal Park, China town mm. Nu är vi på hotellrummet och vilar fötterna och ryggen. Ska fixa iordning oss snart och dra ut och äta och dricka gott!

Imorgon får vi se vad vi gör, kanske går över Brooklyn Bridge. Sen ska jag leta upp Celine och YSL butikerna också:-)