En varm dag i NY.

Just nu är det mycket jobb och mycket träning. Har sprungit och kört övningar i Rålis både mån och tis, idag blir det promenad och gym om jag pallar för i gårkväll fick jag någon slags lättare migrän som fortfarande sitter i. Hoppas den inte stannar i allt för många dagar. Tänker tillbaka på New York, det var verkligen en underbar resa med min älskling! Den här dagen var så mysig, vi gick långt, shoppade lite, åt god mat och drack rött på världens mysigaste lilla hak i west village på kvällen.
Bekväma skor är ett måste i NYC. Vi gick nog många mil sammanlag..

På monarna var det lite småkallt, men den här dagen blev så sjukt varm. Alldeles för varmt klädd på bilden. Minst 25C.
Jackan och tröjan åkte snart av=) En detaljbild på mitt nya armband från Armani exchange. Like alot=)
Viktor i reflexjackan =)
Coola byggnader och många taxibilar, här Trump tower!
Vi hittade en grym takterass på 230 Fifth med utsikt över Empire state building.
Där fanns palmer även i storstaden;)
På kvällen innan butikerna stängde blev det lite härlig spontanshopping. Sedan hade vi världens mysigaste kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0