Lördagen.

Lite bilder från vår lördag i Köping. Jag, Viktor, Anna, Krille och Micke käkade en god lunch med bubbel, efterrätt, vin, öl och cognac, ja, allt möjligt dracks det. Till och med en pepsimax för min del=) Mycket, mycket trevligt. Efter lunchen väntades ett trevligt releasemingel och sedan mer fest på kvällen. Det bästa under kvällen var absolut killen som spelade livesaxofon till housemusiken Viktor spelade, grymt! Tack för en kanonhelg som avslutades på bästa sättet, med middag ute hos svärisarna. Alltid lika seg att åka tillbaka till Sthlm efter en kul helg, speciellt bilresan på 1,5 h... buu!

image description
Älskar att matcha min nya glitterclutch till något vardagligt, tex sneakers. Nästa gång blir det nog till min armyjacka, me like=)

image description
Anna var i sitt esse, lovely=)

image description
Jättegod mat, rödingfilé med skaldjursrisotto.

image description
 Och så en smarrig dessert.


Kommentarer
Postat av: Fia

Gud vad God desserten ser ut :) vart den lika god som den ser ut?!

2012-05-14 @ 16:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0