Helgen i bilder.

Jag har haft min mammpå besök tors-mån. Vi har haft det såå mysigt. I torsdags promenerade jag, mamma och Viktor bort till Långbro värdshus där vi åt en god tvårätters middag och drack gott vin. Sedan har vi gått på stan, shoppat, haft luncher i solen, druckit rosé i solen, ätit räckmacka på Melanders uteservering, kollar Eurovision, promenerat runt drottningholm, ätit glass, druckit drinkar i kvällssolen på Pontus by the sea, ätit hemmagjord tapas, firat morsdag och bara haft det helt underbart.

Igår grillade vi hos Malin och Alex, mycket gott. Heder åt kockarna! I dag har jag ont i huvudet, vädret har blivit kallare (tack gud för att solen iaf är kvar) och jag har lite för mycket jobb framför mig den här veckanän va mitt huvud egentligen orkar med. Ne, nu ska ag dra mig hemmåt, blir en städning på balkongen om jag hinner (renoveringen av vårt hus är äntligen klar och alla byggställningarna är borta, hurreeyy) Så i veckan blir det fram med utemöblerna och plantering av blommor=)












Kommentarer
Postat av: Anna

Åååååååh vad härligt ni verkar haft det!!!!! <3

2012-05-31 @ 16:51:39
URL: http://freeandperfect.blogg.se/
Postat av: L. Bergström

Fina E! Sverige crave i hög grad när jag ser bilderna!!!!!

2012-06-09 @ 00:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0