Gårkvällen.

I går va en bra dag. Riktigt bra. Bra dag på jobbet, riktigt härligt väder, go pw i solen, köpte mig en jättefin prydnadsbuddha. Mötte upp Jenny vid 5 tiden så handlade vi middag. För det var det som var planen för kvällen. Överraskningsmiddag för våra män för att dom är bäst=)=) hihi!

På vår grymma ica kvantum får man alltid provsmaka på massor med god mat. Igår bjöds det på gravad lax och ostron vid fiskdisken. Flott ska det vara! Självklart slurpade jag i mig ett;)
När killarna kom hem vid 8-tiden fick dom ett glas bubbel och förrätten som bestod av ungsgratinerade kräftor.
Huvudrätten som ser riktigt tråkig ut här på bilden var gudomligt god. Halstrad tonfisk med blomkålspure och lite sallad. Dom andra hade ungsbakade rödbetor till också. Men icke jag som äter lchf=)
Till dessert fick dom sin favorit, cheescake. Viktor var helt lyrisk, haha. Det var dom båda över hela middagen. Så kul när man verkligen märker att det uppskattas och att dom tyckte maten var så god. Jag åt turkisk yogurt med färska bär=) Mumsi!!
Efter maten drack vi mer bubbel och hade musiktävlingar.
Sedan åkte vi till Obaren och tog ett glas vin, sedan drog vi vidare till solli och dansade natten lång. Tack Jenny och killar för en fantastisk kväll, jag hade grymt kul.
Nu ska jag och älsk ta ett glas rött här hemma och lyssna på lite skön musik, sedan ska vi möta upp svärisarna för en drink på stan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0