Spontanhelg

I lördags fick Viktor den briljanta idén att spontant åka till Göteborg, äta middag och kolla på melodifestivalen hos mina föräldrar och sedan överraska min lillasyster och Kristoffer. Nej, nej, sa jag och hade inte alls lust att tillbringa min lördag på ett tåg. Men efter lite övertygelse så va jag helt på=) Jag älskar ju spontana grejer så varför inte=) Hoppade in i duschen och packade ner kläder för kvällen och sprang till tuben. Middag hos mamma och pappa med storasyster och hennes underbara ungar och kille, och moster och hennes man. Vi hejade fram rätt låt i mello och fick sedan skjuts till stan. Vi knackade på hos Anna och Kristoffer som trodde att vi var hemma i vår lägenhet i Sthlm med vänner. Kristoffers min när han öppnade dörren, hahah. Han ba, heeeeeeej (och världens smile) sen tog det typ några sekunder innan han säger, men va faaaaaaan och ser ut som att han inte fattade någonting. Man liksom såg hur hjärncellerna fick jobba för att koppla ihop va fan vi gjorde i Göteborg och utanför deras dörr, hahah! Jag hoppade in i vardagsrummet och där möttes jag av en likadan reaktion av Anna, haha! Så roligt att överraska=)

När vi förfestat lite så drog vi till Yaki-da och efter det vidare till Peacock där våra kompisar från Sthlm som också var i Gbg över helgen mötte upp oss. Det var på tidiga morgonkvisten vi traskade hem med ömma fötter och ett litet stopp på 7:ans gatukök på Vasagatan för två korvar utan bröd innan vi kom hem till min storasysters lägenhet som vi hade för oss själva då dom sov kvar i Onsala hos mamma och pappa.

Dagen efter blev det frukost på La pain francais med sis, henke och barnen, sedan blev det lite häng och massa lek hemma hos dem innan det var dags att åka tillbaks till Sthlm. Tack för en grym spontanhelg min fina familj.

Älskade ungar!!!!!


Kollar melodifestivalen, spelar spel och hoppar mellan mosters och favvo-Viktors knä=)



Busa...

Lilla snäckan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh vad härligt! Och vi som var as nära på att spontan åka till

Malmö denna helg haha :))

2012-03-13 @ 00:38:23
Postat av: Anonym

/Sandra

2012-03-13 @ 00:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0