Träning, nya fönster och bebismys.

Igår bytte dom fönster i vår lägenhet. Jag trodde inte att det var så mycket jobb och framförallt inte att det skulle skita ner så mycket som det gjorde! Det stod på lappen vi fick, ta bort blommor och gardiner och flytta möbler ca 2 m från fönstret. Jag skulle snarare skrivit, täck över allt i hela lägenheten för det dammar som faaaaan!!! Aja, nu har vi fina fönster iaf och eftersom jag var hemma sent från jobbet igår så hade Viktor städat det mesta när jag kom hem! Det värmer i hjärtat då jag inte är jätte van vid att få hjälp med städningen;-) När jag kommer hem ska jag bara svabba golven för 3:e gången (jäkla byggdamm som inte försvinner) och bädda rent, älskar renbäddad säng!

Idag tränade jag core, shit alltså, hade vikarier och hon klickade ass, såå grym var hon. Känns redan as mycket i magen och det brukar det inte göra så fort! Efter det träffade jag Malin och Lilou, vi satt vid vattnet i solen och pratade som har blivit en liten rutin för oss nu;-) såå mysigt:-) Lilou är den sötaste lilla bebisen. Efter att hon föddes har hon varit sjuk länge men nu hoppas jag hon är på bättringsvägen så man får gosa med henne på riktigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0