I dag såg jag första krokusen.


Körde lite matchy matchy igår på gymmet med blått linne och blå skor. Nike från topp till tå, favvomärket all time=)

Igår var jag ledig. Tränade core och ett styrkepass på förmiddagen, städade lite hemma, lagade en supergod tomatsoppa mer räkor och halloumi till (min favoriträtt, och det bästa av allt, jag har tomatsoppa i lunchlådan=), hade lite mys med hjärtat och just ja, fick ny hårfärg igår också. Eller a, ny och ny samma som alltid, haha! Supersnyggt=) Jag började dagen med att försova mig idag, gör typ aldrig det. Solen skiner och det är fredag, min absoluta favoritdag så jag klagar inte. Längtar tills klockan närmar sig fem, man är lite småseg efter en veckas jobb men ändå supertaggad inför helgen. Den bästa känslan som finns.

Trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0