Fredag.

 Bästa dagen. Därför ska jag ta vara på den här dagen på absolut bästa sätt. Efter jobbet ska jag möta upp fantastiska min kille på ica, gå loss i charken, köpa en flaska champagne, åka hem tillsammans och göra mig fin. Jag ska sätta på mig en fin klänning och har håret och sminket precis så som jag känner mig snyggast i. Jag har gått en promenad i solen längs vattnet, jag har målat mina naglar i lila chanel och ikväll ska jag umgås med kompisar och skåla för livet, för att jag tror att våren är här, att dom börjat sopa gatorna, att jag såg den första krokusen imorse och för att Stockholm är fantastiskt en dag som denna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh vad härligt det låter!!! Och GUD vilken fin bild! <3

2012-03-05 @ 11:49:23
URL: http://freeandperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0