120320.

En outfit från typ förra veckan. Min übersnygga jacka har min grymma syrra köpt till mig. Hon visste att jag letade efter en militärjacka så när hon såg den så tänkte hon på mig och köpte den. Kommer från vintageavdelningen på weekday tror jag. Pälsen fick jag av Viktor i julklapp och på fötterna sitter mina älsklingar från Acne.
-
Va har hänt med min lilla kamera? Den tar suddiga bilder och sen vet jag inte varför dom blir små i datorn, aja... Måste börja ta mer bilder med min systemkamera. Sitter hemma i soffan nu och har precis kollat på mina absoluta favoritprogram Top model och DH och ätit en supergod middag som (hör och häpna) Viktor lagat, det hör nämnligen inte till vanligheterna på vardagar. Jag hjälpte såklart till lite i pauserna och sa hur länge saker ska koka och så.... haha! Tränat ett hårt pass i på gymmet idag. 25min cardio och sedan mycket mage, biceps, triceps, lite rygg och rumpa! Jag ska köra så jäkla hårt med träningen nu i vår. Är så pepp och känner att det är går riktigt bra och är svinkul=)=)
Imorgon är det upp tidigt som gäller fast jag har sovmorgon, kommer hantverkare hit kl 7.00 och ska sätta in nya fönster!
Ha det fint!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Yeeah! Snyggt! ;)

2012-03-21 @ 08:57:47
URL: http://freeandperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0