Spring feelings.

Trodde våren var på väg efter två dagar med riktigt mycket sol, men nej nej. I natt kom det mer snö, blä. Fast sen på eftermiddagen kom solen igen, då blir jag glad=) Jag försöker iaf få det lite vårigt i vår lägenhet med tulpaner och ljusa färger. En ny skål har vi också som står på vår nya hylla. Måste bara komma på lite fler saker att fylla dem andra sju hyllplanen med. Köpte skålen på ROOM och har velat ha den jätte länge.
-
Jenny har varit här i eftermiddag och vi har suttit vid köksbordet och druckit blåbärste och ätit fruktsallad med riven mörk choklad på, mums. Vi har pratat, pratat och pratat, såå mysigt. Viktor drog precis på träning och jag ska laga spagge med k-sås. Sen blir det Top model också, favvo=)=)=)
-
Såååå skönt att jag börjar bli frisk, men får migränliknande huvudvärk på kvällarna bara. Ska ta lite tabletter nu, laga maten sen lägga mig i soffan=)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0