På landet.

Jag och Viktor har varit ute på landet hos svärisarna hela helgen. Viktor har haft ett litet projekt under helgen att handla grejer till ett dj-bås som han håller på att bygga ute i snickarboden just nu. Inte den enklaste varianten heller utan det är av plexiglas och ledlampor mm. Det bästa med det är ju att jag jag får se den riktigt manliga sidan av min man, and I love it. Vem gillar inte manliga män liksom;-) Under tiden har jag och svärmor varit iväg på en liten shoppingtur, fick med mig en fin sak hem som jag visar er senare.

Nu ska jag mysa runt lite till i raggsockar innan vi ska äta middag och sedan åka hem till Stockholm igen. Gud vad bortskämda vi har blivit under helgen med god mat och dryck. Jäkligt segt att helgen redan är slut bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0