Influensa.

Ja, ni kanske tror att jag, denna lördagskväll sitter med ett glas rödvin i min hand, mätt och belåten efter en fantastisk middag som jag har fått lagad till mig. Då har ni fel. Jag ligger i soffan i mina mysigaste mjukisbyxor och min killes t-shirt. På tal om honom, han är i Budapest och här hemifrån soffan har han nog aldrig varit mer saknad. Jag har ju då fått influensa och mår allt annat än bra! Det är fruktansvärt att ligga hemma ensam och vara sjuk. Jag behöver dig älskling, när jag inte når snytpappret på andra sidan bordet eller måste ha en till kopp te till min onda, hostiga hals! En helg ifrån varandra är ju inte jätte farligt i vanliga fall, men nu längtar jag bara tills du kommer hem.

Så här ser min lördagskväll ut ifrån soffan!


Kommentarer
Postat av: S

Hoppas det är till någon tröst att din granne, en balkong ifrån dig också låg ensam på lördagskvällen med strepsil,bafucin, Ipren, tempen, resorb, otrivin och Lambi <3 puss! Krya på dig!

2012-02-28 @ 00:17:58
URL: http://sandriie.blogg.se/
Postat av: S

Ensam! Ska jag tillägga...

2012-02-28 @ 00:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0