Fredagskväll.

Kom hem lite senare än Viktor från jobbet igår. Men jag kom ändå hem tidigare än vad jag hade räknat med så det var skönt. När jag kom hem hade Viktor varit och handlat och förberätt all mat. Vi tog ett glas vin och pratade lite i köket med vår nya superduper Bosehögtalare som vi har i köket som Viktor köpte i veckan, haha! Sedan serverade han mig den här underbart goda middagen, och ett väldigt, väldigt gott vin till det. Senare på kvällen kom våra grannar Sandra och Rikard över på ett glas och Buzzspelande. Alltid lika trevligt=)
-
I torsdags tränade jag spinning och core på förmiddagen, sedan mötte jag upp Jenny på stan för en fika och lite shopping. Jag fick med mig en ny ansiktskräm, en top, en jacka och en neonig liten sak hem=)
-
Vilket väder vi har idag. -15, massa nysnö och strålande sol (för kallt enligt min åsikt men solen är ju underbar) Ganska avundsjuk på min lallasyster Elin som är i Costa Rica.... !
-
Trevlig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0