Alla hjärtans dag.



I går var det alla hjärtans-dag. Började dagen med stor frukost med Anna och Krille, åkte till jobbet några timmar, och långlunchade med Anna. Killarna sa till oss att inte tänka på någonting inför kvällen, för det skulle dom fixa. Jag hade ju givetvis en plan sedan innan som jag hade tänkt för mig och Viktor. Men Anna och Kristoffer som varit hos oss under helgen stannade en extra dag och då slog killarna ihop sina kloka huvuden=) Det tackar man ju givetvis inte nej till=) Jag och Anna köpte med oss lite bubbel och mörk choklad hem som vi skålade i. När Viktor kom hem från jobbet så fick jag en stoor bukett rosor, så vackra, alldeles sidenröda. Sedan tog vi taxi till en restaurang på söder där vi åt massor med tapas, drack cava, cosmopolitan och öl. Tapas är ju våran favorit, och det hade boysen givetvis tänkt på. När vi kom hem fick V en lite present av mig också såklar;-)

Har varit underbart att ha besök under helgen och början av veckan och det var jättetråkigt när ni åkte hem imorse. Kom tillbaka snart=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0