Some more shopping.

Vad jag köpte idag gömmer sig i påsen. Vad det var får ni se en annan dag!

Min lediga dag den här veckan, är idag. Jag tog sovmorgon, sen har jag städat hela dagen. I lördags var jag och hjärtat på inredningsshopping. Vi köpte lite allt möjligt, bla nytt gryyyymt (enligt Viktor) surroundsystem, en stor byrå, krukor och blommor, en as cool ljusstake och lite andra grejer. Så det har blivit lite stökigt här hemma av allt monterande och alla lådor som grejerna kom i. Så idag har jag städat rejält och sorterat och rensat i alla våra garderober. Jätte skönt när man väl är färdig tycker jag. Älskar att se resultat. På eftermiddagen mötte jag upp min fina vän Malin på stan och så shoppade vi lite mer inredning. Vad jag köpte idag gömmer sig i påsen=)

Åh, finaste vännerna Malin & Alex väntar barn. Detta har vi vetat sen innan midsommar men nu syns det rejält. Jag tycker det är fantastiskt vackert med gravida kvinnor och Malin, shit va fin hon är nu med sin mage.. Åh så kul=)

Vilken sekund som helst kommer min man hem från träning, så nu blir det mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0