Muubaa.


Jag kom ju inte hem helt tomhänt från Göteborg såklart. Med mig hem hade jag den här helt underbara skinnjackan från MUUBAA. Jag älskar den svartbruna färgen och fårskinnskragen. Nu är det ju dock snart för kallt för den men några gånger ska jag nog allt hinna använda den innan vintern kommer. Till våren kommer jag nog att bo i den. Det här är min andra muubaa jacka och enligt mig gör Muubaa dom absolut snyggaste OCH skönaste skinnjackorna. Helt fantastiskt mjuka i lädret. Det ska vara skönt att ha på sig en skinnjacka, inte stelt och obekvämt. HÄR kan du köpa Muubaa jackor. Fick även med mig ett par grymt snygga boots hem, dom får ni se en annan dag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0