Min lördag.

I lördag hade jag en heldag men min kille. En underbar dag hade vi. Vi började med en stor bruch på Foam på Karlavägen, Östermalm. Sedan strosadevi runt på tan och träffade Viktors föräldrar en snabbis. Vid 4 tiden hade Viktor fotbollsmatch och medans dom värmde upp tog jag en kaffe med Mikaela. Dom vann matchen med 7-0 och när den var slut var jag helt iskall. Det var soligt och fint på dagen men nog den kallaste dagen efter sommaren

Till kvällen hade jag fixat champagne och små skagensnittar som Viktor ääälskade. Vi tog en taxi in till Story Hotel vid 20-tiden och tog en fördrink, sedan hade min fina kille bokat bord på Grodan på Grevturegatan. Vi åt fantastisk mat och sedan mötte vi upp våra vänner och  gick på premiär av en liten klubb inne på Berns. Vi dansade och drack drinkar i mängder! En väldigt fin dag!

I går umgicks vi med bästa Alex och Malin och käkade thaimat och sushi, mums!


Jag, mätt och belåten efter en god brunch


Jag och Mikaela hittade detta mysiga cafet


Champagne och skagensnittar, mums


Goda drinkar på Story


Världens godaste fiskgryta=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Vad härlig dag ni verkar ha haft!!! :D

2011-10-11 @ 11:26:13
URL: http://freeandperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0