Lördagen i Göteborg.

I lördags åkte jag hem till syster Linda och Henke. Lekte massor med barnen som jag hade saknat sååå. Vi åt lunch och sen drog vi till Ikea, jag, Linda, John och Mica. Barnen var helt sjövilda inne på Ikea, dom skrattade, lekte och kollade på alla grejer. Vi åt glass och sen åkte vi och handlade middagen till mig och Linda. När vi kom hem igen läste jag godnattsaga för Mica och sjöng säkert 15 olika sånger tills hon somnade. Åh finns det något mysigare än att ligga brevid världens goaste unge och sjunga, hon ligger helt tyst och bara lyssnar, ibland sjunger hon med eller gör rörelser med händerna. Åh söta barn!

När båda hade somnat tog vi fram vinet, lagade en underbart god fiskgryta a la Linda och satt och pratade i timmar tills vi var helt slut. Kvällarna när vi äter middag och dricker vin efter en hel dag med lek och bus när jag är hemma på besök är helt underbara.

På söndagen åt vi lång frukost och sen bakade vi muffins med barnen. Jag målade mina naglar med blått chanel, sen traskade jag ner på stan och tog en fika på avenyn med Jonna i solen. Sen kom mamma och pappa in till stan så käkade vi en trerätters middag på La Gondola innan klockan närmade sig sex och mitt tåg skulle ta mig tillbaka till Sthlm. Fantastiska dagar har jag haft. Bild kommer från fredgen också=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0