Blue.

Har precis kört ett pass på gymmet, i mina nya snygga skor! Älskar färgen! Tycker det är vrålsnyggt med sneakers till vanliga kläder också, så kan man traska på lite fortare om man går på stan så får man lite extra motion.

I dag när jag städade och plockade undan lite hemma skulle jag diska min nya stora ljuskupa eller vad det nu är. Så välter en satans kastrull över den så den ramlar och får en stor spricka och går sönder. Den fina, fina som jag har titta på varje dag sen jag köpte den och tyckt att den är såå vacker. Så gör jag sönder den. Vissa dagar kan jag vara riktigt känslig, som ibland när man har mens typ, idag var en sån dag. Så jag blev så ledsen på mig själv att jag inte kunde sluta gråta över min ljuskupa!! Faan! Men nu blev jag precis lite gladare över en sak här:-)

Har jobbar 11 dagar i rad nu men nu väntar långledigt i helgen! Ska fixa hemma, gå på stan, umgås med vänner och min fina kille!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men vilken ljuskula??? :S Gud vad tråkigt iaf! Har du limmat koppen??



Sjukt snygga skoor. Vill me ha! Saknar dig!! Snart ses vi! Jag åker inte förens på lördag klockan 14 nästa helg!!! Grymt va !? :D Rings! Puss!

2011-10-07 @ 10:00:49
URL: http://freeandperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0