Valborgshelgen.


Underbar tapas på Mañana.

Jag har haft den bästa helgen på länge. Har hunnit med såå mycket saker. Ett mycket viktig tandläkarbesök, mysiga grillkvällar på altanen med min fantastiska familj, fika och thai med bästis och Alfons, fika med mamma, big sis, John och Mica, picknick med hela familjen (inkl farmor och pappa i kostym;) i trädgården med bullar och saft, handlat glass i glassbilen, shoppat, köpt balkongblommor, varit på finaste dopet för Alfons, druckit rosé i stekande sol med syskon, fina vänner och en underbar pojkvän på en filt i Vasaparken, kollat på cortegen, lekt med finaste syskonbarnen man kan ha, ätit godaste tapasen på Mañana, förfestat i Jonnas nyköpta lägenhet på Kungshöjd, festat till klockan 4 på Push, träffat en bardomsvän jag inte träffat på år och dar fast det kändes som det var igår, gått vidare till Park Lane för mer fest, druckit drinkar, shots och champagne, skrattat så kindbenen värkte när jag vaknade på söndagen.

Livet är ju underbart. Jag ska bildbomba er senare!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååååååh vad härligt det låter :D:D Är så himla glad att du var här! Love u mooooost!

2011-05-04 @ 10:16:56
URL: http://majoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0