Fredags.


Underbart vackra Norrmälarstrand


Fina Malin och jag

Jobbade många timmar förra veckan, så det var riktigt skönt att ta helg i fredags kl 5. Hann med en PW i den strålande solen längs Norrmälarstrand i fredags, riktigt skönt. Man hinner koppla av, tänka och bara njuta av vädret. På kvällen åt jag middag med Viktor, sedan mötte jag upp Malin och så kollade vi på när våra killar spelade fotbollsmatch på kvällen. Dom är så duktiga och vann såklart. Vi satt på en filt och drack vin och åt melon. När matchen var slut åkte vi hem till oss några stycken, bjöd även över grannarna. Vi hade jätte trevligt med drinkar och musikquiz.

Helgen som jag hade sett fram imot enormt mycket slutade inte riktigt som vi tänkt oss. Men det berättar jag en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0