Lördagen.

Så här såg jag ut när vi åkte på middag i Täby.
Sebbe bjöd på bubbel när vi kom
Gissa vad alla dessa sex killar står och kollar på?? Jo, GRILLEN!! Vad är det med killar och att grilla?? Gulligt tycker jag=)=)


I lördags var vi bjudna hem till Sebbe i Täby på middag. Han hade ordnat en grillbuffé med MASSOR med god mat som man gjorde sitt eget grillspätt av. Fanns mycket tillbehör och såser, böd mm också. Så jäkla gott blev det! Vi 12 tiden tog vi taxi till Debaser vid Slussen. Vi hängde på deras enorma uteservering ett tag sedan gick vi in och dansade till konstig rock, haha! Vi tröttnade efter ett tag när vi hade kommit in så vi bestämde oss för att dra till Sollan. När vi väl kom dit var det helt fullt och en enorm kö. Så vi drog till Berns. Kl är nu alltså halv 4 och det var bara klubben 2.35:1 nere på Berns som var öppen. Jag har blandade åsikter om detta stället. Ibland är det så jäkla kul, och ibland katastrof. Vip klubben två:an(!) som ligger innanför klubben 2.35:1 var vi in på en vända. Inte många ställen som spelar så bra och tung House musik som dom gör där. Men, stället är lågt i tak, smalt och avlångt, jätte mörkt, varmt och trångt. Ja, jag har aldrig satt min fot på ett mer oglamoröst och osmakfullt ställe i hela mitt liv. Ja det skulle väl vara en svartfest jag var på en gång i Gbg då... Eller Nej, detta stället slår fan det. Synd att ett stället är så vidrigt med så konstigt folk när dom spelar så bra musik. Men det spelar ingen roll, det dåliga väger liksom upp och jag har inte kul där inne!
Jaja, vi va där en stund iaf, sedan blev vi trötta och drog hem.
Söndagen spenderade vi med Alex och Malin hemma hos oss med middag och VM matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0