Thursday, FAB.

Älskar torsdagar, för då är både jag och Klara lediga och brukar långluncha och gå på stan, såå mysigt! Jag åt min favvo soppa idag igen, mums! Blev lite shopping också =) Jag mötte upp Viktor senare, då hittade jag dom läckraste shortsen, shit asså, kommer bli grymt! Förra veckan hade vi sommarvärme, i förrgår började det snöa jätte mycket på morgonen och nu är det bara svin kallt. Va fan, jag trodde verkligen att det hade blivit "sommar" (ok, vår iaf), städat undan alla vinterkläder och köpt sommarblommor till balkongen, haha! Jaja, hoppas det blir liite varmare snart iaf.

Idag klädde jag mig verkligen efter vädret. Lite tråkigt men hade fasen ingen inspiration alls imorse.

Riktigt nice att ha varit ledig idag, min enda lediga dag typ 10 dagar, i helgen blir det jobb för hela slanten, haha!

Snart kommer hjärtat hem från träning, jag längtar! MYYYYSSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0