Céline luggage tote.

Jag har blivit helt tokförälskad i Célines väska Luggage Tote. Jag skulle näst intill kunna döda för att få ha den hängandes på min arm i vår. Den finns i en drös olika färger och färgkombinationer. Hade jag köpt en så hade jag gått på en gjordnära färg som passar till det mesta såsom svart, beige, cognac eller möjligtvis svart-vit.


Såg att Zara har en väska som går lite i samma stil som Célineväskan men absolut inte är en kopia av den. Jag vill inte ha en väska som är kopierad rakt av utan en som går i samma stil och är lite mer preppy. Dom spelar ju absolut inte i samma liga men den är absolut ett alternativ om man vill ha ett billigare alternativ. Jag ska absolut ta och spana in väskan på Zara, deras vårkollektion är verkligen fab!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0