Världens finaste Alfons.



Åh så söt han är lilla Alfons när han sover. Den beiga filten sydde min mamma till den lilla skatten. Jag köpte lite kläder men köpte lite större storlekar så han har lite att växa i.


Förra torsdagen när jag var hemma i Onsala spenderade jag hela dagen med min bästaste Pauline och äntligen fick jag träffa lille Alfons. Så efterlängtad och helt underbar. Världens finaste. Det var jobbig att säga hej då och veta att nu ses vi inte på några veckor igen.

Jag måse tyvärr boka in en akut tid hos min tandläkare i Halmstad nästa vecka. Det enda positiva med det är ju att jag kan träffa lille Alfons samtidigt eftersom jag nog stannar över helgen. Jag ska definitivt spendera en kväll hos storasyster, Henke och barnen också. Kanske en utgång också, men det är sista prio. Älskar att bara komma hem till mamma och pappa och bli lite ompysslad med god mat och bara mysa.

Nu hoppas jag på att min hemska huvudvärk snart försvinner för jag har några timmar kvar på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0