290311.

Några bilder från när jag träffade min fina vän Linda i Göteborg förra veckan. Så kul att äntligen få träffas då vi inte setts på sjukt länge eftersom hon pluggat i Österrike. Känner mig inte alls på topp idag. Känner att jag bara vill dra täcket över huvudet och aldrig gå upp. Skulle vilja lägga mig i fosterställning, ha någon som kramar om mig och säger att allt kommer bli bra. När livslusten går ur en totalt och verkligheten kommer som ett slag i magen så är det nog bara att blicka framåt. Kan det inte bara bli sommar, NU! Man blir så jäkla depp över detta vädret. Nu snöar det också. I dag är min enda lediga dag den här veckan, och den ska jag nog tillbringa på att göra ingenting!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilken superfin hårfärg du har nu vännen! Hoppas allt är väl med dig :) Kraam

2011-04-08 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0