A few things.

Ett litet stilleben på saker som ligger framme och som jag gillar extra mycket nu. Ipaden som jag jag fick av pappa för ett tag sen blev snabbt en favorit, lika så iphonen som jag köpte dagarna efter att den släpptes (tack vare min prylgalna kille som absoluuut var tvungen att få tag i två st till oss under dagarna då den släpptes) har jag inte ångrat en sekund att jag köpte. George Jensen skålen som jag fått av Viktor är så vacker tycker jag så den står alltid framme. Ljusstaken är en present från mamma och senaste numret av Plaza Interiör bläddrar jag just nu i om kvällarna. Som ni vet älskar jag blommor, kvistar av alla slag är ett enkelt och billigt sätt att få det lite vårfint hemma. Kommer bli så fint när körsbärskvistarnas rosa blommor slår ut på köksbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0