KitchenAid.

I dag var jag på gymmet kl 07.45. Sjukt stolt över det=) Så skönt, nu har jag hela dagen framför mig att göra vad som helst. Handlat till middagen har jag också gjort. Men det blir nog inte så jätte mycket skoj idag, mest lite städ och fix här hemma. Ska kanske iväg på stan en lite sväng, ska köpa en blomma och göra lite ärenden. Kanske ska ut och springa sen också, första rundan i år isf=) Men vi får se. Längtar efter min kille såå, vi sågs inte på hela dagen igår och dagarna innan det hade han träning + match och kom hem jätte sent, och dagen innan det jobbade jag kväll. Så ikväll har jag planerat tacos och massa mys.
.
Sitter och surfar runt och kollar lite inredning. Nu har jag fått för mig att vi ska beställa något mer från mitt favvomärke KitchenAid. Funderar på en brödrost och ett våffeljärn, Viktor vill ha ett våffeljärn. Modellen på våffeljärnet är gammaldags och riktigt coolt tycker jag. Ni vet väl att det är våffeldagen nästa lördag, så det passar ju perfekt=)
.
Men det stora problemet, VILKEN FÄRG?? Kan inte bestämma mig. På våran bakmaskin och mixer har vi grå, typ betong liknande, men det vill jag inte ha på dessa två. Funderar på vit eller svart.
Vad är finast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0