3 mars.

Solen strålar in genom mitt fönster. Nu känns det att våren är på väg. Äntligen. I dag har jag suttit i min soffa, druckit mitt morgonkaffe och ätit min frukost. Jag har fixat och donat lite här hemma också. Det är mysigt tycker jag. Ska packa upp mitt nya porslin som jag fått ärva kan man säga, utan att någon dött. Blå eld från Rörstrand. Me like. Snart kommer Viktor hem, han jobbar halvdag idag för han ska resa bort över helgen, till Madrid. Jag är avis, för där finns nog Zara Home, och säkert hur mycket bra shopping som helst. Men men, jag ska allt hitta på lite roligheter jag med här hemma i Stockholm. I dag är min lediga dag, den enda lediga dagen den här veckan, mys. Sen ska jag gå lite på stan och träna. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0