Att alltid ha något att se fram emot.

När jag har tunga saker framför mig tex mycket jobb försöker jag alltid tänka framåt och se fram i mot roliga saker. Har jag inget att se fram emot, så skaffar jag mig alltid det=) Nu ser jag fram i mot att träffa min underbara kille i morgonkväll, som jag inte träffat på fyra dagar, och när jag jobbat klart på onsdag har jag SEMESTER. På fredag är det midsommar och sen så åker jag hem till Onsala och stannar i 2,5 vecka. Det ska bli helt underbart. Längtar efter att bara ligga och slappa vid mamma och pappas nya pool, middagar med min familj och fina vänner, träffa mina syskons och vänners underbara barn, vinkvällar, åka ut med båten och bara njuta av svensk sommar på västkusten, för finns det något bättre??

Kommentarer
Postat av: JONNA

Fiiina du.. :))) Du måste komma och hänga i Göteborg med mig med :) Åka till Saltis och hänga i stan.. :)

2011-06-25 @ 21:35:16
URL: http://jonnascity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0